pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Marie - 02.08.2008 (19:21:05)
Prosím,poraďte jak mám řešit to,aby mi pojišťovna vyplatila,nebo nahradila z povinného ručení,pokud sem měla autonehodu při které jsem byla řidičem auta které havarovalo,jenže viník který mě ohrozil v jízdě totiž ujel,aniž bych si poznamenala aspoň SPZ.Prosím poraďte mi jak mám celou věc řešit.Policii jsem nevolala na místo kde se stala autonehoda.Budu mít šanci na opravu aniž bych měla platit něco ze svého?Děkuji za odpověd
Zdena - 02.08.2008 (18:49:28)
Dobrý den,potřebovala bych poradit, jak postupovat v této situaci.V červnu jsme měli autonehodu na Slovensku, došlo kčelnímu nárazu dvou aut, ne nasí vinou. Auta jsou zrušené, odhad a vyplacení částky se již řeší, čeká se jen na souhlas pojišťovny na Slovensku. Já jako spolujezdec jsem ale od té doby v pracovní neschopnosti /týden v nemocnici pro zhmožděniny a poranění páteře/, ještě asi týden se budu léčit. Mohu požadovat doplatek mzdy, náhradu výdajů /léky, poplatky u lékaře, nemocnice/, na koho se mám obrátit a co k tomu budu potřebovat, jak to dlouho bude trvat. V nemocnici jsem byla v Česku. Děkuji.
Agentura Kryštof - 30.07.2008 (10:43:28)
Vážený pane Rudo,
bohužel Vám s Vašim problémem asi nepomůžeme. Nevím, jak řešit dopravní nehodu, která vznikla z nepochopitelných důvodů. Pokud nemáte havarijní pojištění, tak Vám pojišťovna nic nezaplatí. U povinného ručení to funguje tak, že z pojistky viníka se proplácí škoda poškozenému. Jediné co byste mohl zkusit je, že byste soudní cestou vymáhal škodu po majiteli vozovky.
Ruda - 30.07.2008 (10:24:37)
Dobrý den,mám dotaz jak řešit autonehodu,která byla způsobena tím že automobil který jel stanovenou rychlostí 70km/hod,z nepochopitelného důvodu na vozovce dostal smyk a začal se točit na vozovce a posléze skončil v příkopě převrácený na střechu.Potřebuji vědět kam se obrátit ohledně této nehody a jak celou situaci bych měl řešit,popřípadě jak mám požadovat od pojišťovny úhradu na opravu,nebo alespoň aby pojišťovna uhradila škodu na autě nebo následnou opravu,pokud mám jen povinné ručení popřípadě kam se mám obrátit abych měl nárok na náhradu škody nebo nějaké odškodnění.Zřejmě šlo o vyjeté koleje na vozovce.
Agentura Kryštof - 29.07.2008 (07:41:17)
Vážená paní Pracantko,
v tomto případě Vám bohužel nemám jak poradit. Když kupujete vůz od soukromé osoby, je nejlepší jít přímo s ním na odbor dopravy a odhlášení si pohlídat. Bez velkého TP neuděláte nic..Nemůžete si nechat ani vystavit duplikát, protože vlastník je pořád on. Bohužel jediné co můžu poradit je tlačit na něj. Pokud ani to nepomůže, zkuste se obrátit na policii ČR.
pracantka - 26.07.2008 (07:27:16)
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, v březnu jsem koupla auto sepsala jsem s prodávajícím kupní smlouvu a zaplatila mu požadovanou částku vzal si ode mě velký technický průkaz že auto odhlásí do dnešního dne se však tak nestalo a navíc se blíží doba kdy budu muset udělat technickou kontrolu a nemám technický průkaz ( tedy ten velký ) jak se můžu bránit případným sankcím a přimět prodávajicího, aby auto konečně odhlásil? Děkuji za odpověď.
Agentura Kryštof - 24.07.2008 (14:57:06)
Vážená paní Jano,
je běžná praxe psát místo O 0. Rozhodně to není důvod ke stornu.
Jana - 24.07.2008 (14:27:20)
Dobry den
Pred chvili jsem si u vas zrizovala povinne ruceni a domnivam se, ze jsem udelala chybu ve vyrobnim cisle vozidla
zamenila jsem 0 za O
Jana - 24.07.2008 (14:25:46)
Dobry den
Pred chvili jsem si u vas zrizovala povinne ruceni a domnivam se, ze jsem udelala chybu ve vyrobnim cisle vozidla
zamenila jsem 0 za O
Agentura Kryštof - 24.07.2008 (13:51:46)
Vážený pane Martine,
prodej musíte pojišťovně doložit buď kopií kupní smlouvy, nebo kopií již odhlášeného velkého technického průkazu. Také byste měl odevzdat doklady od pojistky (doklad o pojištění a zelenou kartu).
Martin - 24.07.2008 (13:20:24)
Dobrý den Chtěl jsem se zeptat co potřebuji ke zrušení pojistky z důvodu,že jsem prodal auto.Děkuji za odpověď
Agentura Kryštof - 24.07.2008 (13:15:36)
Vážená paní Jano,
je úplně jedno, kdo je na smlouvě pojistníkem. Vlastník a provozovatel se musí opsat z velkého TP, pojistník může být jakákoliv jiná osoba. Nejsou tam žádné podmínky.
Co se bonusu týče, vztahuje se na pojistníka. Pojistník získává trváním smlouvy bonus.
Jana - 24.07.2008 (12:50:30)
Dobrý den. Chci se zeptat, kdy je možné aby byl pojistník odlišný od vlastníka vozidla. Je to jedno nebo jsou u tohoto nějaké podmínky. Neztrácí se tím nějaké výhody, např. bonus? Děkuji
Agentura Kryštof - 24.07.2008 (12:01:12)
Vážený pane Novotný,
bonusy z motorky na osobní automobil převést nelze. Bezeškodný průběh si můžete uplatnit ze stejné kategorie. Možná ještě některé pojišťovny uznají bonus z vyšší kategorie na nižší (z nákladního vozu na osobní)..rozhodně ale ne naopak.
Pavel Novotný - 24.07.2008 (11:48:02)
Dobrý den,
prodal jsem motorku a koupil auto, lze bonusy z motorky pouzit pri sjednani pov. ruceni u auta?
Dekuji
Agentura Kryštof - 23.07.2008 (07:49:21)
Vážený pane Petře,
k odhlášení Vám stačí plná moc od jednatele firmy, odbor dopravy po Vás bude ale chtít také kopii výpisu z obchodního rejstříku. Co se nahlášení ztráty RZ + ORV týče..budete muset sepsat přímo na úřadě čestné prohlášení, že jste tyto dvě věci ztratil Vy! Možná by i stačilo prohlášení přímo od firmy, že Vám z důvodu ztráty RZ + ORV nepředali. K těmto věcem přistupuje každý úřad jinak. Rozhodně ale musíte v nejhorším případě počítat s tím, že budete muset vzít ztrátu na sebe.
Nezapomeňte si ještě tedy vyžádat kopii výpisu z OR!
Petr - 22.07.2008 (19:12:50)
Dobry den,
pri koupi skutru v OD Tesco jsem dostal TP, ve kterem je jako majitel zapsana firma a skutr neni odhlasen. Proto jsem v reklamacnim rizeni pozadoval dodani RZ a ORV + TP s odhlaskou, ale dali mi jen papir - plnou moc s podpisem jednatele firmy s tim, ze si mam odhlaseni vyridit sam a nahlasit ztratu RZ a ORV. Moc se mi to nezda, tak bych chtel jeste pred navstevou uradu, kde budu skutr prepisovat, potvrdit, zda ma Tesco pravdu, ze mi tohle musi stacit.
Dekuji predem za odpoved
Agentura Kryštof - 21.07.2008 (07:47:39)
Vážený pane Jirásek,
je to pravda. Smlouvu můžete zrušit do dvou měsíců od uzavření pojistné smlouvy bez udání důvodu. Prostě si to rozmyslíte a chcete ji ukončit. Pokud už tuto lhůtu nestihnete, smlouvu můžete ukončit pouze ze zákona a to:
- změna majitele
- uložení RZ (SPZ) do depozitu
- nesouhlas s navýšením pojistného
- trvalé vyřazení vozu
- odcizení vozidla
- výpověď ke konci pojistného období (6 týdnů před výročím smlouvy), atd.
Jan Jirásek - 20.07.2008 (21:53:36)
Dobrý den,
sjednal jsem si povnné ručení u Allianz poj. a chtěl bych se zeptat jaké mám možnosti zrušení smlouvy. Známý mi poradil, že do dvou měsíců od sepsání smlouvy mohu smlouvu zrušit. Je to pravda?
Děkuji
Agentura Kryštof - 18.07.2008 (08:15:31)
Vážený pane Koutek,
bonus si převedete úplně bez problémů. Po zrušení původní smlouvy Vám pojišťovna vydá potvrzení o bonusu (přijde Vám poštou asi měsíc po zániku) a pomocí tohoto potvrzení si potom uplatníte slevu na nové vozidlo. Nemusíte jej mít v ruce samozřejmě hned při sjednání nové pojistky. Pojišťovna Vám na nové vozidlo sjedná pojistku již s bonusem s tím, že potvrzení doložíte dodatečně. Většina pojišťoven má na doložení lhůtu 2 měsíce.
V případě, že budete povinné ručení sjednávat u stejné pojišťovny (Kooperativa), převod bonusu proběhne automaticky.
Lukáš Koutek - 17.07.2008 (18:21:59)
Dobrý den,

měl bych dotaz ohledně povinného ručení.Tento měsíc jsme
si koupili nové auto VW Bora 1,9TDi a chtěli by jsme si sjednat
povinné ručení,ale před tím bych měl dotaz k převodu bonusu. Nyní máme sjednanou pojistku pojišťovny Kooperativa na automobil starý Seat Toledo 1,6, který budeme likvidovat a odhlašovat. Můj dotaz tady směřuje k převodu bonusu z tohoto starého auta na auto nově koupené, jestli lze takto bonus převést nebo ne a za jakých podmínek (Pojistnou smlouvu bych sjednal online).



Děkuji mockrát za Vaši odpověď a čas nad ní strávený.

S pozdravem

Lukáš Koutek
Lukáš Koutek - 17.07.2008 (18:08:08)
Dobrý den,

měl bych dotaz ohledně povinného ručení.Tento měsíc jsme
si koupili nové auto VW Bora 1,9TDi a chtěli by jsme si sjednat
povinné ručení,ale před tím bych měl dotaz k převodu bonusu. Nyní máme sjednanou pojistku pojišťovny Kooperativa na automobil starý Seat Toledo 1,6, který budeme likvidovat a odhlašovat. Můj dotaz tady směřuje k převodu bonusu z tohoto starého auta na auto nově koupené, jestli lze takto bonus převést nebo ne a za jakých podmínek (Pojistnou smlouvu bych sjednal online).



Děkuji mockrát za Vaši odpověď a čas nad ní strávený.

S pozdravem

Lukáš Koutek
Agentura Kryštof - 15.07.2008 (15:45:12)
Vážená paní Markéto,
záleží na tom, u jaké pojišťovny máte povinné ručení. Každá k tomu přistupuje jinak. Např. na Generali pojišťovně mi bylo řečeno, že Vám zruší pojistku ke dni nahlášení totální škody na pojišťovně, na ČPP mi řekli, že pojistku zruší až ke dni trvalého vyřazení vozidla z evidence vozidel.
Nechápu Váš dotaz s depozitem...? Na odevzdání značek do depozitu nepotřebujete platnou pojistku. Tyto dvě věci spolu nemají nic společného. A pokud máte totální škodu, měli byste vůz spíše trvale vyřadit, než dočasně.
V zákoně jsou možnosti zrušení popsány takto:
(1) Pojištění odpovědnosti podle tohoto zákona zaniká
a. dnem, kdy pojistník, jeho dědic, právní nástupce nebo vlastník vozidla, je-li osobou odlišnou od pojistníka, oznámil pojistiteli změnu vlastníka tuzemského vozidla,
b. dnem, kdy vozidlo přestalo jako vozidlo fyzicky existovat,
c. dnem vyřazení tuzemského vozidla z evidence vozidel,
d. odcizením vozidla; nelze-li dobu odcizení vozidla přesně určit, považuje se vozidlo za odcizené, jakmile Policie České republiky přijala oznámení o odcizení vozidla,
e. dnem následujícím po marném uplynutí lhůty stanovené pojistitelem v upomínce k zaplacení pojistného nebo jeho části, doručené pojistníkovi; tato lhůta nesmí být kratší než 1 měsíc a upomínka pojistitele musí obsahovat upozornění na zánik pojištění odpovědnosti v případě nezaplacení dlužného pojistného; lhůtu stanovenou pojistitelem v upomínce k zaplacení pojistného nebo jeho části lze před jejím uplynutím dohodou prodloužit,
f. výpovědí podle zvláštního právního předpisu,19)
g. dohodou,
h. uplynutím doby, na kterou bylo pojištění odpovědnosti sjednáno.
(2) Pojistník je povinen bez zbytečného odkladu oznámit pojistiteli skutečnosti uvedené v odstavci 1 písm. a) až d).


Markéta - 15.07.2008 (15:25:41)
dobrý den,
chtěla bych se zeptat, měla jsem autonehodu, kterou jsem nezavinila. Byla to totální škoda. Zaniká mi pojištění dnem te autonehody? Ikdyž jsem zaslala žádost o zrušení pojistné smlouvy až měsíc po autonehodě - byla jsem v pracovní neschopnosti a ještě jsem potřebovala vyřizvovat další papírování. Jde mi o to,že se musí odevzdat do 14 dnů do depozita SPZ. A to je v případě, že mi zanikla pojistná smlouva dnem autonehody nereálné.Děkuji za odpověď
Markéta - 15.07.2008 (15:19:35)
dobrý den,
chtěla bych se zeptat, měla jsem autonehodu, kterou jsem nezavinila. Byla to totální škoda. Zaniká mi pojištění dnem te autonehody? Ikdyž jsem zaslala žádost o zrušení pojistné smlouvy až měsíc po autonehodě - byla jsem v pracovní neschopnosti a ještě jsem potřebovala vyřizvovat další papírování. Jde mi o to,že se musí odevzdat do 14 dnů do depozita SPZ. A to je v případě, že mi zanikla pojistná smlouva dnem autonehody nereálné.Děkuji za odpověď
 
předchozí  zobrazuji 5050 - 5074 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting