pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Kontakt - Agentura Kryštof

Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.


TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)

Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)


INFOLINKY POJIŠŤOVEN

ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125


Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...


Vložení vzkazu







Agentura Kryštof - 15.09.2008 (10:18:10)
Vážený pane Sýkora,
přesně tak, jak jste napsal, program obcházíme. Divím se, že pokud vyplníte nuly, nepustí Vás dál. Zkuste vyplnit políčka takto ---------- , nebo tedy vepište nějaké údaje: obsah 2150, atd. Určitě to nevepíšeme do pojistky a sjednáme ji správně.
Petr Sýkora - 14.09.2008 (19:56:54)
Dobrý den,rád bych se informoval,jakým způsobem se dá sjednat povinné ručení z Vašeho www rozhraní pro přípojné vozidlo. Váš systém bohužel stále vyžaduje zadání u přípojného vozidla:objem motoru,počet dveří atd,což se mi ani při vyplnění nulami nedaří obejít :( .Díky za info a s přáním hezkého dne P.Sýkora
Horák Miroslav - 12.09.2008 (12:45:14)
Zdravím.Prosí o sdělení zda je mono u Vás pojistit dvě historická vozidla na jedné SPZ s tím že výpočet je proveden s vyšší kubatury.Děkuji Horák.
Agentura Kryštof - 08.09.2008 (07:51:35)
Vážený pane Romane,
na zelené kartě stačí vypsat pouze VIN vozu. Ten by Vám tam měla ale vypsat pojišťovna při sjednání smlouvy, ne Vy! Změnu RZ poté nahlásíte pojišťovna a ona Vám zašle novou zelenou kartu.
Agentura Kryštof - 08.09.2008 (07:47:30)
Vážený pane Víťo,
na Váš dotaz bylo zodpovězeno 5.9.2008, v 11:50 hod. 20min poté, co jste dotaz zadal!
roman - 05.09.2008 (17:38:29)
kupuji ojeté auto. než bude přepsán velký techničák a budu mít nové značky, stačí když na zelenou kartu vypíšu misto čísla značky jenom VIN? od pojišťovny mám informaci, že na zelené kartě stačí VIN. děkuji
roman - 05.09.2008 (17:38:22)
kupuji ojeté auto. než bude přepsán velký techničák a budu mít nové značky, stačí když na zelenou kartu vypíšu misto čísla značky jenom VIN? od pojišťovny mám informaci, že na zelené kartě stačí VIN. děkuji
roman - 05.09.2008 (17:36:43)
kupuji ojeté auto. než bude přepsán velký techničák a budu mít nové značky, stačí když na zelenou kartu vypíšu misto čísla značky jenom VIN? od pojišťovny mám informaci, že na zelené kartě stačí VIN. děkuji
Víťa - 05.09.2008 (13:28:52)
Nechápu proč se můj dotaz napsal 3x.
Pouze jsem dal na prázdné stránce refresh, abych viděl zda je již zde nějaká odpověď.
Omlouvám se. Tak to prosím 2x smažte.
Víťa - 05.09.2008 (13:25:20)
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jak přesně se převádějí bonusy. Plánuji změnit pojišťovnu za jinou, takže 6 týdnů dopředu dám žádost o zrušení smlouvy. Oni mi pošlou potvrzení o bonusech. Auto přihlásím k jiné pojišťovně, které dodám potřebný doklad o bonusech.
Co se stane, pokud si ještě koupím druhé auto? Mohu tento papír s těmito bonusy uplatnit i na nové auto? Nebo si musím vybrat pouze jedno auto, kde mohu ty předešlé bonusy uplatnit? Pak bych na jednom autě měl bonusy a na druhém neměl, popř. za rok měl na jednom třeba bonus 12 měsíců a na druhém 7 let.
Děkuji
Víťa - 05.09.2008 (13:06:35)
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jak přesně se převádějí bonusy. Plánuji změnit pojišťovnu za jinou, takže 6 týdnů dopředu dám žádost o zrušení smlouvy. Oni mi pošlou potvrzení o bonusech. Auto přihlásím k jiné pojišťovně, které dodám potřebný doklad o bonusech.
Co se stane, pokud si ještě koupím druhé auto? Mohu tento papír s těmito bonusy uplatnit i na nové auto? Nebo si musím vybrat pouze jedno auto, kde mohu ty předešlé bonusy uplatnit? Pak bych na jednom autě měl bonusy a na druhém neměl, popř. za rok měl na jednom třeba bonus 12 měsíců a na druhém 7 let.
Děkuji
Víťa - 05.09.2008 (12:03:04)
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jak přesně se převádějí bonusy. Plánuji změnit pojišťovnu za jinou, takže 6 týdnů dopředu dám žádost o zrušení smlouvy. Oni mi pošlou potvrzení o bonusech. Auto přihlásím k jiné pojišťovně, které dodám potřebný doklad o bonusech.
Co se stane, pokud si ještě koupím druhé auto? Mohu tento papír s těmito bonusy uplatnit i na nové auto? Nebo si musím vybrat pouze jedno auto, kde mohu ty předešlé bonusy uplatnit? Pak bych na jednom autě měl bonusy a na druhém neměl, popř. za rok měl na jednom třeba bonus 12 měsíců a na druhém 7 let.
Děkuji
Agentura Kryštof - 05.09.2008 (11:50:24)
Vážený pane Víťo,
je to správně tak, jak píšete. Bonus si můžete uplatnit pouze na jeden vůz.
Jediná Generali pojišťovna nabízí tzv. SLEVU PLUS. Což znamená, že pokud si nový vůz s tím např. 7letým bonusem pojistíte u Generali poj. a koupíte si ještě jeden vůz..můžete si jej pojistit znovu u Generali a ta Vám v rámci slevy plus převede z první smlouvy tento 7letý bonus i na úplně novou smlouvu. Aniž byste předchozí smlouvu musel rušit. Samozřejmě to ale neznamená, že na druhém autě získáváte bonus 7let a že Vám pojišťovna při případném zrušení druhého vozu vystaví potvrzení na 7 let. Jedná se pouze o SLEVU, která Vám zajistí menší platbu i na druhém autě. V případě, že se rozhodnete zrušit pojistku na prvním voze, přicházíte i o slevu na druhém voze.
Tato sleva je prostě na první pojistku vázána.
Samozřejmě Vám bude za každých 12 měsíců klasicky nabíhat bonus, jak u každého jiného auta...ten se bude přičítat ke SLEVĚ PLUS.
Žádná jiná pojišťovna nic podobného nenabízí. Proto jestli nechcete využít nabídku Generali, budete muset bonus uplatnit pouze na jeden vůz a s druhým vozem začít s bonusem od začátku.
Víťa - 05.09.2008 (11:31:55)
Dobrý den,
chtěl jsem se zeptat, jak přesně se převádějí bonusy. Plánuji změnit pojišťovnu za jinou, takže 6 týdnů dopředu dám žádost o zrušení smlouvy. Oni mi pošlou potvrzení o bonusech. Auto přihlásím k jiné pojišťovně, které dodám potřebný doklad o bonusech.
Co se stane, pokud si ještě koupím druhé auto? Mohu tento papír s těmito bonusy uplatnit i na nové auto? Nebo si musím vybrat pouze jedno auto, kde mohu ty předešlé bonusy uplatnit? Pak bych na jednom autě měl bonusy a na druhém neměl, popř. za rok měl na jednom třeba bonus 12 měsíců a na druhém 7 let.
Děkuji
Agentura Kryštof - 05.09.2008 (07:56:52)
Vážená paní Svobodová,
některé pojišťovny bonus převádějí. Dalo by se říct, že skoro všechny převedou bonus z manžela na manželku. Záleží na tom, u jaké pojišťovny si bude povinné ručení sjednávat.
MILUŠE SVOBODOVÁ - 05.09.2008 (07:48:40)
DOBRÝ DEN,MÁM DOTAZ,TCHÝNĚ DĚDICTVÍM ZÍSKALA AUTO PO TCHÁNOVI,NEMÁ ŘIDIČÁK,PŘI PŘEVODU AUTA MUSÍ UZAVŘÍT NOVÉ POVINNÉ RUČENÍ,LZE PŘEVÉST BONUSY Z RUČENÍ CO MĚL TCHÁN NA NI,DĚKUJI MILUŠE,email miluse30@seznam.cz
Agentura Kryštof - 04.09.2008 (10:04:42)
Vážená paní Ivanová,
pojištění čelního skla je doplňkové pojištění, což znamená, že se musí sjednávat pouze u pojišťovny, u které máte sjednáno povinné nebo havarijní pojištění. Samostatně žádná pojišťovna pojištění čelního skla nenabízí.
Agentura Kryštof - 04.09.2008 (10:03:19)
Vážená paní Zaporojan,
nemohu Vám říct, která pojišťovna je pro Vás výhodná. Pro každou osobu je výhodné něco jiného, každá pojišťovna zvýhodňuje něco jiného. Nejlepší bude, když si na této stránce kliknete v levé horní části na "povinné ručení" a vyplníte pár údajů potřebných k výpočtu pojistného. Program Vám spočítá pojistné od všech námi zastupovaných pojišťoven. Na našich stránkách také naleznete podrobné informace o tom, co která pojišťovna nabízí, jaké má výhody, apod. (stačí, když kliknete na logo pojišťovny na levé straně).
Co se zelené karty týče, skoro všechny pojišťovny mají na ZK zahrnuté státy, které požadujete. Jen ČSOB, HVP a Dolnorakouská pojišťovna nenabízí Moldavsko. V každém případě se ale po výběru pojišťovny informujte ještě na jejich infolince, ať máte stoprocentní jistotu. Infolinky máme na našich stránkách vypsané také.
Milena Ivanová - 04.09.2008 (09:01:00)
dobrý den
mám dotaz, jde sjednat pojištění čelního skla vozidla u jiné pojišt\'ovny než je pojištěné povinné ručení? v případě že ano prosím o které pojišt\'ovny se jedná?
děkuji Milena Ivanová
Ecaterina Zaporojan - 03.09.2008 (21:07:14)
Dobrý den, prosím o poskytnutí informace ze všech nabídek pojišťoven u kterých je možné uzavřit zákonné povinné ručení s výhodnými podmínkami a nižší sazbou. Potřebuji, aby zelená karta měla plátnost v Maďarsku, Rumunsku, Ukrajině a Moldavsku.
Agentura Kryštof - 02.09.2008 (15:28:52)
Vážená paní Petrová,
pojišťovna AXA zajišťuje pojištění vozidel od 16.6.2008. Protože jsou s tímto produktem na trhu teprve krátce, tak jsme prozatím spolupráci nenavázali.
Petrová - 02.09.2008 (10:33:55)
Dobrý den,proč ve své nabídce pojišťoven, které uzavírají zákonné a havarijní pojištění nemáte uvedenou pojišťovnu AXA, která má velmi výhodné podmínky a výše pojistného se stanovuje dle výkonu motoru, asistenční služby jsou zdarma a klient dostává Help Box balíček pro zaznamenání dopravní nehody (fotoaparát,formulář,pomůcky k zaznamenání nehody).
Agentura Kryštof - 29.08.2008 (09:39:44)
Vážený pane Dlouhý,
Policie Vám škodu neuhradí, ale pokud není možné se s viníkem rozumně domluvit, tak na něj podejte trestní oznámení. Policie si ho předvolá a nehodu prošetří.
Roman Dlouhý - 28.08.2008 (20:35:42)
Dobrý den, měl jsem dopravní nehodu a jsem poškozeným, auto je zcela nepojízdné. Celou událost jsem zdokumentoval svým fotoaparátem. Viník mi poskytl své veškeré údaje. Škodu jsem nahlásil své pojišťovně. Také jsem kontaktoval pojišťovnu viníka, ve které jsem se ale dozvěděl, že on nehodu nenahlásil. Navíc jsem zjistil, že viník své auto rozebral a pravděpodobně se chystá zrušit svoji pojistku. Od jeho pojišťovny mám informaci, že bych tímto jeho krokem ztratil nárok na odškodnění. Je to vůbec možné? Jak mám tedy postupovat, abych nárok na zaplacení škody neztratil? Již jsem kontaktoval dopr.policii, která se od problému "uhrazení škody" distancuje.Prosím o radu. Děkuji
Agentura Kryštof - 27.08.2008 (18:15:10)
Vážený pane Kašák,
na uvedené infolince Hasičské vzájemné pojišťovny by měli být v dobu, která je uvedena u telefonního čísla infolinky. Pokud se Vám nikdo nehlásí, podívejte se na internetové stránky Hasičské vzájemné pojišťovny www.hvp.cz, kde v sekci Kontakty mají uvedena telefonní čísla přímo dle poboček a můžete si zde vybrat obchodní místo nejbližší Vašemu bydlišti.
 
předchozí  zobrazuji 5004 - 5028 [celkem připomínek: 6147]  další

 

 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting