Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Marek Valek - 19.09.2008 (17:36:05) |
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jakou máte /máte-li/ zkušenost s úhradou "účelně vynaložených nákladů spojených s právním zastoupením" - viz § 6 zákona o povinném ručení. I tyto náklady by měla pojiš´tovna v rámci povinného ručení hradit...Děkuji, Marek Válek |
![]() |
Agentura Kryštof - 18.09.2008 (14:14:39) |
Vážená paní Kandalíková, pojišťovna Vám určitě nebude dělat problémy se zrušením pojistné smlouvy. Je Vaše věc, u které pojišťovny si vůz pojistíte. Spíše se jedná o to, z jakého důvodu chcete smlouvu vypovědět. To, že některá pojišťovna je levnější, bohužel není důvod k zániku smlouvy. Pokud dodržíte výpovědi ze zákona a to: - výpověď pojistné smlouvy 6 týdnů před výročím pojistné smlouvy, - zánik pojištění z důvodu změny majitele, - zánik pojištění z důvodu trvalého či dočasného vyřazení vozu z evidence vozidel, - výpověď 2 měsíce od uzavření pojistné smlouvy, apod., určitě nebudete mít žádné problémy a můžete si uzavřít pojištění nové. |
![]() |
mirka kandalikova - 17.09.2008 (16:51:45) |
Chtela bych odejit od jedne pojištovny kjine levnejši je pravda že delaji problemy?A jak jim předejit?Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.09.2008 (15:06:11) |
Děkujeme panu či paní xxx za příspěvek!! :-) |
![]() |
XXX - 16.09.2008 (14:42:57) |
Allianz 100% bonusy mezi manželi taktéž uznává :-) |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.09.2008 (09:13:31) |
Vážená paní Týmová, většina pojišťoven převádí bonus z manžela na manželku. Snad kromě ČPP, Allianz a ČSOB pojišťovny by Vám měly vyhovět všechny. Určitě se ale ještě před sjednáním nové smlouvy u této pojišťovny informujte, zda Vám manželův bonus uzná! |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.09.2008 (09:04:51) |
Vážená paní Petro, co se přepisu vozidla týče, kupní smlouva určitě platí. Na odboru dopravy Vám k přihlášení stačí kupní smlouva sepsaná na kousku papíru, nejsou žádné předpisy, jak by měla vypadat. |
![]() |
Agentura Kryštof - 16.09.2008 (09:01:36) |
Vážený pane Radane, Generali pojišťovna zdražovala pojistné od 1.7.2008. Již sjednaným smlouvám se pojistné navyšuje k výročí pojistné smlouvy. |
![]() |
Svatava Týmová - 15.09.2008 (23:02:11) |
Minulý týden jsme prodali s manželem auto, které bylo přihlášeno na něj. Protože je dlouhodobě těžce nemocnen musela jsem toto auto řídit celou dobu pouze já. Nyní jsme koupily auto nové, které je již napsáno na mně. Lze nějak převést manželovy bonusy na mně? |
![]() |
Petra - 15.09.2008 (19:38:04) |
Chci odkoupit od soukr. osoby auto do mé s.r.o. platí stejná kupní sml.,jakou máte ve vzoru? díky petrachvojka@email.cz |
![]() |
Radan - 15.09.2008 (18:27:56) |
Dobrý den. Platím pov. ruč. čtvrtletně u Generali 1183 kč. Mám bonus 40%,a neměl jsem žádnou událost a dnes mi přišla složenka na další čtvrtletí s částkou 1248 kč. Nechápu proč se mi zvedlo placení pov.ruč. Nikde jsem se nedočetl , že by se zvedaly sazby. Prosím o vysvětlení . Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.09.2008 (10:24:58) |
Vážený pane Horák, o tomto stylu pojištění nám opravdu není nic známo. Na historická vozidla jsou pojistky velmi malé a pochybujeme o tom, že Vám na jednu SPZ nějaká pojišťovna pojistí více aut. |
![]() |
Agentura Kryštof - 15.09.2008 (10:18:10) |
Vážený pane Sýkora, přesně tak, jak jste napsal, program obcházíme. Divím se, že pokud vyplníte nuly, nepustí Vás dál. Zkuste vyplnit políčka takto ---------- , nebo tedy vepište nějaké údaje: obsah 2150, atd. Určitě to nevepíšeme do pojistky a sjednáme ji správně. |
![]() |
Petr Sýkora - 14.09.2008 (19:56:54) |
Dobrý den,rád bych se informoval,jakým způsobem se dá sjednat povinné ručení z Vašeho www rozhraní pro přípojné vozidlo. Váš systém bohužel stále vyžaduje zadání u přípojného vozidla:objem motoru,počet dveří atd,což se mi ani při vyplnění nulami nedaří obejít :( .Díky za info a s přáním hezkého dne P.Sýkora |
![]() |
Horák Miroslav - 12.09.2008 (12:45:14) |
Zdravím.Prosí o sdělení zda je mono u Vás pojistit dvě historická vozidla na jedné SPZ s tím že výpočet je proveden s vyšší kubatury.Děkuji Horák. |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.09.2008 (07:51:35) |
Vážený pane Romane, na zelené kartě stačí vypsat pouze VIN vozu. Ten by Vám tam měla ale vypsat pojišťovna při sjednání smlouvy, ne Vy! Změnu RZ poté nahlásíte pojišťovna a ona Vám zašle novou zelenou kartu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 08.09.2008 (07:47:30) |
Vážený pane Víťo, na Váš dotaz bylo zodpovězeno 5.9.2008, v 11:50 hod. 20min poté, co jste dotaz zadal! |
![]() |
roman - 05.09.2008 (17:38:29) |
kupuji ojeté auto. než bude přepsán velký techničák a budu mít nové značky, stačí když na zelenou kartu vypíšu misto čísla značky jenom VIN? od pojišťovny mám informaci, že na zelené kartě stačí VIN. děkuji |
![]() |
roman - 05.09.2008 (17:38:22) |
kupuji ojeté auto. než bude přepsán velký techničák a budu mít nové značky, stačí když na zelenou kartu vypíšu misto čísla značky jenom VIN? od pojišťovny mám informaci, že na zelené kartě stačí VIN. děkuji |
![]() |
roman - 05.09.2008 (17:36:43) |
kupuji ojeté auto. než bude přepsán velký techničák a budu mít nové značky, stačí když na zelenou kartu vypíšu misto čísla značky jenom VIN? od pojišťovny mám informaci, že na zelené kartě stačí VIN. děkuji |
![]() |
Víťa - 05.09.2008 (13:28:52) |
Nechápu proč se můj dotaz napsal 3x. Pouze jsem dal na prázdné stránce refresh, abych viděl zda je již zde nějaká odpověď. Omlouvám se. Tak to prosím 2x smažte. |
![]() |
Víťa - 05.09.2008 (13:25:20) |
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak přesně se převádějí bonusy. Plánuji změnit pojišťovnu za jinou, takže 6 týdnů dopředu dám žádost o zrušení smlouvy. Oni mi pošlou potvrzení o bonusech. Auto přihlásím k jiné pojišťovně, které dodám potřebný doklad o bonusech. Co se stane, pokud si ještě koupím druhé auto? Mohu tento papír s těmito bonusy uplatnit i na nové auto? Nebo si musím vybrat pouze jedno auto, kde mohu ty předešlé bonusy uplatnit? Pak bych na jednom autě měl bonusy a na druhém neměl, popř. za rok měl na jednom třeba bonus 12 měsíců a na druhém 7 let. Děkuji |
![]() |
Víťa - 05.09.2008 (13:06:35) |
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak přesně se převádějí bonusy. Plánuji změnit pojišťovnu za jinou, takže 6 týdnů dopředu dám žádost o zrušení smlouvy. Oni mi pošlou potvrzení o bonusech. Auto přihlásím k jiné pojišťovně, které dodám potřebný doklad o bonusech. Co se stane, pokud si ještě koupím druhé auto? Mohu tento papír s těmito bonusy uplatnit i na nové auto? Nebo si musím vybrat pouze jedno auto, kde mohu ty předešlé bonusy uplatnit? Pak bych na jednom autě měl bonusy a na druhém neměl, popř. za rok měl na jednom třeba bonus 12 měsíců a na druhém 7 let. Děkuji |
![]() |
Víťa - 05.09.2008 (12:03:04) |
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak přesně se převádějí bonusy. Plánuji změnit pojišťovnu za jinou, takže 6 týdnů dopředu dám žádost o zrušení smlouvy. Oni mi pošlou potvrzení o bonusech. Auto přihlásím k jiné pojišťovně, které dodám potřebný doklad o bonusech. Co se stane, pokud si ještě koupím druhé auto? Mohu tento papír s těmito bonusy uplatnit i na nové auto? Nebo si musím vybrat pouze jedno auto, kde mohu ty předešlé bonusy uplatnit? Pak bych na jednom autě měl bonusy a na druhém neměl, popř. za rok měl na jednom třeba bonus 12 měsíců a na druhém 7 let. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.09.2008 (11:50:24) |
Vážený pane Víťo, je to správně tak, jak píšete. Bonus si můžete uplatnit pouze na jeden vůz. Jediná Generali pojišťovna nabízí tzv. SLEVU PLUS. Což znamená, že pokud si nový vůz s tím např. 7letým bonusem pojistíte u Generali poj. a koupíte si ještě jeden vůz..můžete si jej pojistit znovu u Generali a ta Vám v rámci slevy plus převede z první smlouvy tento 7letý bonus i na úplně novou smlouvu. Aniž byste předchozí smlouvu musel rušit. Samozřejmě to ale neznamená, že na druhém autě získáváte bonus 7let a že Vám pojišťovna při případném zrušení druhého vozu vystaví potvrzení na 7 let. Jedná se pouze o SLEVU, která Vám zajistí menší platbu i na druhém autě. V případě, že se rozhodnete zrušit pojistku na prvním voze, přicházíte i o slevu na druhém voze. Tato sleva je prostě na první pojistku vázána. Samozřejmě Vám bude za každých 12 měsíců klasicky nabíhat bonus, jak u každého jiného auta...ten se bude přičítat ke SLEVĚ PLUS. Žádná jiná pojišťovna nic podobného nenabízí. Proto jestli nechcete využít nabídku Generali, budete muset bonus uplatnit pouze na jeden vůz a s druhým vozem začít s bonusem od začátku. |
![]() |
předchozí zobrazuji 4992 - 5016 [celkem připomínek: 6147] další |