Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Květa - 10.04.2012 (21:33:31) |
Dobrý den. Sjednala jsem si online povinné ručení. Při sjednávání jsem uvedla skutečnost, že jsem doposud nebyla vlastníkem vozidla a nemám nárok na bonusy za bezškodní průběh. Paní, která se mnou povinné ručení sjednávala mi ale řekla, že to nevadí, že pokud jsem aktivní řidič a nebourala jsem že nárok na bonus mám, že daná pojišťovna myslí i na tyto klienty. Smlouvu jsem uzavřela ( 7.3.). Nyní mi z pojišťovny došel dopis, že jsem uvedla mylné informace a že nárok na bonus nemám a navyšují mi pojistné. Jimi určenou sumu odmítám akceptovat. Kontaktovala jsem pojišťovnu, kde mi bylo sděleno, že se mám obrátit na dealera, který se mnou smlouvu sjednával, ačkoliv v obchodních podmínkách je , že se mám obracet na pojistitele. Dealerku jsem tedy kontaktovala a paní se mi omluvila, že se měnily sazby a že mi může nabídnou pojištění levnější u jiné pojišťovny. Tuto pojišťovnu ale nechci. Prosím o radu jak postupovat dál. Mám právo trvat na ceně kterou mi dealerka spočítala ? Pokud ne musím zbývající sumu doplatit nebo můžu odstoupit od smlouvy do dvou měsíců od uzavření. A jak je to s vyplacením peněz ? Smlouva je uzavřená na 1 rok. Děkuji. |
![]() |
Josef - 10.04.2012 (21:02:06) |
Dobrý večer, Ztratil jsem zelenou kartu,vytisknou mi na pojistovne novou? |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.04.2012 (13:09:49) |
Vážená paní/slečno Lucko, myslím si, že Vám nepřišel dopis od pojišťovny, ale od České kanceláře pojistitelů. Tito rozesílají dopisy s dlužnou částkou za nepojištěné období. Mělo by se to ale týkat až doby po 1.1.2009. Těžko radit, když nevíme, kdo Vám co poslal. Buď nám dopis nascenujte, ať vím o čem se bavíme a zašlete na náš email:ppp.krystof@seznam.cz, nebo si zavolejte na tel., který musíte mít na dopise uvedený. |
![]() |
Lucka - 10.04.2012 (12:14:49) |
Dobrý den, můžeze mi poradit, můj otec před 9 lety prodal auto a to odhlásil. Nyní (prvně) mu z pojištovny napsali dopis, ve kterém po něm chtějí 2.400,- Kč za neuhrazené povinné ručení. Je možné požadovat dluh 9 let zpětně, aníž by za celou dobu přišla jakákoliv upomínka. A navíc není ani v dopise uvedeno, za jaké obdbí v roce 2003 je ručení neuhrazené. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 10.04.2012 (10:17:21) |
Vážený pane Romane, Vaše bonusy nemají s nehodou co dělat. Nehoda je vždy zaznamenána u toho, kdo má vozidlo pojištěn, je zaznamenána u pojistky, ze které se plní. Nehoda je spojena s vozidlem, ne s tím, kdo jej v danou chvíli řídí. |
![]() |
Roman - 10.04.2012 (07:53:13) |
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat ohledně bonusů. V zaměstnání jsem při práci(jízdě) rozbil na nákladní firemním vozidle zpětné zrcátko(škoda 12tis.). Škoda byla uplatněna z havarijního pojištění firemního vozidla. Dotaz je, zda tato nehoda bude mít vliv i na moje pojištění mého soukromého vozidla, zda se změní bonus a zda budu mít tuto škodu vedenou v evidenci pojišťovny na svém jméno. Podotýkám, že firma má jinou pojišťovnu než já(zatím). Děkuji z odpověď. |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.04.2012 (13:40:59) |
Vážený pane Rostislave, povinné ručení jste si měl sjednat v den, kdy Vám skončil leasing, tudíž i toto pojištění. To, že jste neměl v ruce technický průkaz nevadí, smlouva se dá sjednat na základě staré pojistné smlouvy, malého technického průkazu (chybějící údaje se později doplní). Důležité je VIN, obsah motoru, výkon, hmotnost, rok výroby, SPZ. To jsou všechno údaje, které jste schopen dohledat i bez velkého TP. Žádná 14ti denní ochranná lhůta, ani jinak dlouhá, neexistuje. Tzn. že ode dne, kdy Vám skončila leasingová smlouva, do dne, než jste vozidlo pojistil, musíte bohužel uhradit příspěvek ČKP. O tom, co kdo vymyslel, či nevymyslel, na co kdo má nárok, či nemá nárok, co je správné a co není, bychom tady mohli polemizovat dlouho, ale tohle opravdu není náplní těchto stránek ani této poradny. |
![]() |
Agentura Kryštof - 05.04.2012 (13:34:20) |
Vážená paní Petro, ano, pojistníkem vozidla může být kdokoliv jiný, než majitel vozidla. A tento pojistník také podepisuje smlouvy, změny, storna, chodí mu veškerá korespondence od pojišťovny a hradí také pojistné. Takže vlastníka vozu není při sjednání pojištění zapotřebí. |
![]() |
Rostislav - 04.04.2012 (22:24:56) |
Měl jsem leasing u Kooperativy a u ní také pojistku. Ve velkém technickém jsem se stal majitelem ( do té doby pouze provozovatelem) vozidla 9.11.2009. Dle vyjádření ČKP jsem od 4.11.2009 do 14.11.2009 nebyl pojištěn. Od 15.11.2009 jsem byl pojištěn u ČP. Pojistit jsem se snad ani ale nemohl, neb jsem neměl ještě ani velký technický průkaz. Někde jsem na internetu četl, že snad existuje navíc jakási 14 denní lhůta na zákonné znovupojištění. Tak nevím. Mám cosi platit? , zákonný příspěvek a nebo ne ? Jde o 720 (550+120) Kč , blbost - ale namíchla mne. A navíc myslím si, při celkovém počtu ukončených leasingových smluv v roce 2009 v ČR, tenhle nápad , je pokusem jak vylákat z relativně poctivých lidí ( ti co splatili leasing ) řádově několik desítek miliónů korun do vlastní kapsy. To přece ty pojišťovny dobře musí vědět. Neměl by se tím zabývat nějaký státní zástupce ? Mám pocit , že někdo pod rouškou zákona, vymyslel pěknou habaďůru. Pokud systematicky oslovili desítky tisíc lidí, kteří v daném roce nově nabyli automobil, pak si téměř mohou být jisti, že to většina z nich raději ani nebude řešit a zaplatí a navíc velmi lehce dali dohromady databázi všech, které oslovili. Stačilo dát na hromadu ukončené leasingové smlouvy ze všech pojišťoven a to jsou vlasně všechny v ČKP. A aby to daní na hromadu nezavánělo podvodem, tak si prolobovali nějaký zákon, který jim to umožňuje ... Tak platit nebo ne ? Děkuji |
![]() |
petra - 04.04.2012 (20:39:10) |
Dobrý den, mám dotaz, zda může byt povinné ručení uzavřeno bez vědomí majitele vozu jiným pojistníkem Petra |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.04.2012 (09:22:18) |
Vážený pane Jarku, povinnost hradit povinné ručení má ten, kdo je v polopřevodu, takže Česká kancelář pojistitelů bude v případě neplacení pojistného zasílat pokutu na kupujícího zapsaného v polopřevodu. Vy nejste povinen kontrolovat dohlášení - registraci vozidla. Napište si např. do kupní smlouvy, že kupující je obeznámen s povinností přihlášení vozidla do 10 dní od odhlášení, ale to je tak asi vše. Víc bych to určitě neřešila. Odhlášení jste zajistil a víc si s tím nedělejte hlavu. |
![]() |
Jarek - 31.03.2012 (20:03:39) |
Dobrý den, měl bych dotaz. Končí při prodeji vozidla pro prodávajícího všechny starosti polopřevodem na kupujícího? Je nutné se dále starat o to, zda kupující na sebe vozidlo opravdu přehlásí? Jde mi o to, zda v případě, že tak neučiní a např. nezaplatí pojistku nebudu popotahován kaceláří pojistitelů já, ačkoli již a autem nenám nic společného. Předem moc děkuji za odpověď! |
![]() |
Agentura Kryštof - 28.03.2012 (09:45:33) |
Vážený pane Radku, v předchozí odpovědi na Váš dotaz máte uvedeno, co všechno bude potřeba a evidenční kotrola tam není. Místo té Vám slouží doklad o ekologické likvidaci, který tam uveden je. Pokud máte doklad o ekologické likvidaci, je logické, že nemáte s čím jet na evidenční kontrolu, když je vozidlo sešrotováno. |
![]() |
radek - 27.03.2012 (17:07:23) |
Ještě k tomu dohlášení jeden dotaz.Když úředník vidí že chci vozidlo hned odhlásit vyžaduje i tu evidenčku,nebo jsou v tomhle tolerantní? |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2012 (16:54:04) |
Vážená paní Červená, veškeré podmínky o zasílání korespondence by měli být uvedeny ve VPP pojišťovny, které jste obdržela se smlouvou. Ovšem obávám se, že pokud ze strany pojišťovny nedošlo k navýšení pojistného, tak ani přes pozdní zaslání, nemusí Vaši výpověď akceptovat, když nebyla dodržena výpovědní lhůta. Asi jedinou šancí na zrušení pojistky, je vzájemná domluva. Pokud ne, tak Vám poběží dvě pojištění současně. Když pojištění u Generali nezaplatíte, bude Vás Generali nějakou dobu upomínat (2 - 3 měsíce) v poslední upomínce bude uveden datum zániku pojištění, poté smlouva zanikne, ale budete muset doplatit poměrnou část za tu dobu, po kterou pojistka běžela. |
![]() |
Červená - 26.03.2012 (15:58:34) |
Dobrý den. Máme pojistku na osobní automobil (havarijní+povinné). Generali pojišťovna nám složenku na zaplacení pojistného a zelenou kartu zaslala necelý měsíc před dnem zaplacení a na stejnou částku jako minulý rok. Real. makléř nám sepsal výpověď s tím, že nebyla dodržena od pojišťovny šestitýdenní lhůta pro zaslání a toto bylo vráceno se složenkou, dopisem a zelenou kartou pojišťovně a automobil jsme pojistili výhodněji u jiné pojišťovny. Ovšem Generali nám napsala, že jsme nedodrželi lhůtu k výpovědi a tato je neplatná. Zajímalo by mě, jakou má pojišťovna stanovenu lhůtu pro zasílání výzvy k zaplacení pojistného, složenky a zelené karty, případně jak máme postupovat, pokud by nás Generali pojišťovna k zaplacení upomínala, abychom se nedostali do nějakých nesnází. Pojistku máme zaplacenu u jiné pojišťovny. Děkuji |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2012 (08:54:13) |
Vážený pane radek, pokud není ve velkém TP záznam o tom, že byl malý TP zničen, či odebrán, tak budete muset stejně jako u RZ čestně prohlásit jeho ztrátu. Problém by to ale neměl být. |
![]() |
radek - 26.03.2012 (08:42:20) |
Bohužel ten malý TP jsem ale nikdy neměl,bude v tom problém?Díky |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2012 (08:28:49) |
Vážený pane radek, jestli-že je na Vás vůz odhlášen, tak vše potřebné vyřídíte na MÚ v Brně - registr vozidel. Budete potřebovat velký, malý TP a na RZ napíšete čestné prohlášení o ztrátě, zelenou kartu od pojištění a protokol o ekologické likvidaci. Pokud vozidlo pojištěno nemáte, budete si muset bohužel nějakou krátkodobou pojistku sjednat. Na úřadě na Vás vozidlo zaregistrují (800 Kč) a následně trvale vyřadí. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2012 (08:21:54) |
Vážený pane Stanley, s velkým techničákem a kupní smlouvou či fakturou půjdete na příslušný registr vozidel, kde Vám přívěs zaregistrují a vydají Vám RZ. Správní poplatek za přihlášení přívěsu do 750 kg je 500 Kč. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2012 (08:06:13) |
Vážená paní Hano Veicherová, ekologický poplatek se ve splátkách hradit nedá. |
![]() |
Agentura Kryštof - 26.03.2012 (08:04:42) |
Vážený pane pnboss, nejsme likvidátoři pojistných událostí, takže Vám bohužel nejsem schopna říct, jak bude pojišťovna postupovat. |
![]() |
radek - 25.03.2012 (22:08:24) |
Dobrý den,koupil jsem auto v r.2005 po koupi na něm odešel motor a už jsem ho nepoužíval,jsem zapsán v polopřevodu,mám velký TP,doklad o ekolikvidaci.Budu potřebovat auto ještě pojistit když je půjdu na sebe dohlásit a následně vyřadit?Bohužel nemůžu už dohledat RZ dají se udělat náhradní na velký TP?Bývalý majitel ale patřil pod jiný úřad než já,tak nevím jesti bude stačit doklad o likvidaci auta,na evidenčku už nemám s čím jít.děkuji patřím pod MÚ Brno Šlapanice |
![]() |
Stanley - 25.03.2012 (11:17:39) |
Dobrý den, koupil jsem nový přívěsný vozík v obchodě.Co mám dělat dál,když mám v ruce jen velký technický průkaz a doklad o zaplacení.V obchodě mi prodejce nebyl schopný nic vysvětlit:))) Děkuji |
![]() |
hana veicherova - 25.03.2012 (09:45:45) |
Dobrej den,chtela bych se zeptat jestli se da ekologicky poplatek platit na splatky?Dekuji za odpoved,muzete prosim odpovedet na muj meil stefanwarga@seznam.cz |
![]() |
předchozí zobrazuji 2038 - 2062 [celkem připomínek: 6147] další |