Kontakt - Agentura Kryštof
Pro objednávku pojištění či pouhé zjištěni sazeb povinného ručení klikněte zde.
TELEFON: 777 91 97 91, 608 33 11 00 (PO-PÁ 8:00-18:00)
Agentura Kryštof s.r.o., Jesenická 3071, 787 01 Šumperk
IČ: 278 47 268
email: sumperk@agenturakrystof.cz, info@agenturakrystof.cz
ICQ: 428 684 890 (Agentura_Krystof)
INFOLINKY POJIŠŤOVEN
ALLIANZ: 241 170 000
AXA: 292 292 292
ČESKÁ POJIŠŤOVNA: 241 114 114 (nepřetržitě)
ČPP: 957 444 555 nebo 1224
ČSOB: 466 100 777
DIRECT: 221 221 221
GENERALI: 244 188 188
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA: 222 119 119
KOOPERATIVA: 957 105 105 (nepřetržitě)
SLAVIA POJIŠŤOVNA: 255 790 111, 1224 - linka pomoci řidičů
UNIQA: 488 125 125
Pokud máte připomínky k čemukoli týkající se agentury nebo těchto stránek, prosím, zcela bez ostychu nám je zde sdělte...
Agentura Kryštof - 04.07.2013 (09:41:10) |
Vážený pane Tomáši, pokud emisní norma není zapsána v TP, tak normu zjišťuje na žádost společnost DEKRA. Zkuste se zeptat na nejbližším STK, kde by Vám v tomhle mohli vyhovět a žádost odeslat. Nechápeme ale postup úředníka. Při přihlášení by jste měl logicky zaplatit pouze 800,- za registraci a žádný ekologický poplatek, pokud vozidlo hned následně trvale vyřadíte z registru. |
![]() |
Jarka - 03.07.2013 (18:34:14) |
Dobrý den,chtěla bych se zeptat jaké náležitosti potřebuji a doklady při přepisu ,změně majitele přívěsného vozíku vlastní výroby za OA v rámci kraje. |
![]() |
tomas - 03.07.2013 (18:20:03) |
dobry den.tak jsme volaly primo vedoucimu odboru dopravy TRUTNOV a pan vedouci tvrdi ze pani urednice ma pravdu a ze kazdy okres to ma jinak. |
![]() |
tomas - 02.07.2013 (16:46:54) |
Dobrý den moc vám děkuji za vaši radu. |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.07.2013 (15:47:01) |
Vážený pane Tomasi, jděte přímo za vedoucím odboru dopravy, ať Vám to vysvětlí. Bohužel se stává běžně a často, že narazíte na neznalého úředníka a ten Vám řekne něco, co tak vůbec není! |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.07.2013 (15:45:35) |
Vážený pane Tomasi, jak jsem psala, pokud je vozidlo v polopřevodu, plnou moc od nikoho nepotřebujete. Jinak vše platí tak, jak jsem uvedla. |
![]() |
tomas - 02.07.2013 (15:21:15) |
jeste teda abych to upresnil tak auto mam v poloprevodu asi pres rok.je to jina situace? |
![]() |
tomas - 02.07.2013 (15:18:28) |
dobry den.ano byl jsem primo tam.rekli mi ze nevedi jakou dan budu platit at si zjistim jake euro to je a pak muzu na sebe prihlasit auto a rovnou ho hned zrusit.kdyz prijdu s tim co mi tu pisete tak me znova poslou k vode.urady v trutnove jsou asi specialni na takove veci |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.07.2013 (10:46:14) |
Vážený pane Jane, papírový technický průkaz nevadí, je to doklad od vozidla, takže ten vemte také, od pojistky Vám útržky stačit nebudou, musíte mít zelenou kartu a musí být na Vaše jméno! Takže pokud máte sjednané povinné ručení na sebe, musíte mít zelenou kartu! Co se týče plné moci, v případě, že je to vozidlo odhlášené, neboli v polopřevodu, plnou moc nepotřebujete. Pokud je ale ještě stále registrované na dotyčného, plná moc bude potřeba. |
![]() |
Agentura Kryštof - 02.07.2013 (09:40:21) |
Vážený pane Tomasi, to jste byl přímo na odboru dopravy? Oni tam nevědí, že vozidlo, které po přihlášení hned likvidujete na základě dokladu o ekologické likvidaci ekopoplatku nepodléhá? Platíte pouze 800 Kč správní poplatek za registraci. Potřebujete velký a malý technický průkaz, doklad o ekologické likvidaci, SPZ od vozu a jediné co by po Vás ještě mohli chtít je zelená karta. Vozidlo přihlásí, zaplatíte 800 Kč a ihned trvale vyřadí z registru. V tomto případě se eko daň neplatí!! |
![]() |
Jan - 01.07.2013 (19:58:03) |
Techničák je ten malí papíroví první a od pojistky mam jen dva utržky , potřebuji i plnou moc že . |
![]() |
¨tomas - 01.07.2013 (17:51:42) |
dobry den.mam mensi problem s odhlasenim auta.jde o to ze auto mam v poloprevodu a chci ho zrusit.jenze na velkem technicaku neni uvedene jake euro to splnuje a nevedi kolik budu platit tak mi to nechteji prihlasit a pak zrusit.auto uz je i zlikvidovane.jak pozname nebo kde tu informaci dostaneme jake euro vlastne splnuje.dekuji moc. |
![]() |
Agentura Kryštof - 01.07.2013 (10:14:19) |
Vážený pane Tomáši, u nás na registru pokud vozidlo přihlašujete z polopřevodu, tak číslo OP od prodávajícího nepotřebují. Dle nás Vám vozidlo bez problému přihlásíte. Stačí mít evidenční kontrolu, velký malý TP a zelenou kartu od pojištění. |
![]() |
Agentura Kryštof - 01.07.2013 (10:07:37) |
Vážený pane Jane, doporučujeme do 10 dnů přihlásit. To že je odhláška 10 let stará nehraje při registraci žádnou roli. K přihlášení budete potřebovat evidenční kontrolu, velký a malý TP a zelenou kartu od pojištění. |
![]() |
tomas - 30.06.2013 (20:05:33) |
dobry vecer,minuly tyden jsem si koupil automobil v poloprevodu...pan to na sebe mel jen odhlasene ale nikoliv prihlasene.coz neni problem..ale problem je ten ze sem mel pripravenou smlouvu a vse podepsali.ale nemam cislo OP pana prodavajiciho .kdyz sem na to dnes prisel tak sem okamzite volal ale cislo pres ktere sem se s nim domlouval je bohuizel odpojene..jak mam postupovat dal?? dekuji za rady |
![]() |
Jan - 30.06.2013 (19:41:42) |
Koupil jsem motocykl 10 let odhlášený po první majiteli co stím mohu dělat . Majitel stále žije. |
![]() |
Agentura Kryštof - 27.06.2013 (16:28:51) |
Vážený pane Martine, bohužel jiný způsob než dočasné vyřazení vozidla na zrušení pojistky dříve než k výročí smlouvy, neexistuje. |
![]() |
Martin - 27.06.2013 (16:06:23) |
Dobrý den, existuje nějaká možnost jak lze zrušit zákonnou pojistku, dříve než k datu výročí pojistné smlouvy? Neberu v úvahu prodej auta, vyřazení z evidence. Děkuji za odpověď |
![]() |
Agentura Kryštof - 18.06.2013 (09:08:29) |
Dobrý den, na základě protokolu o dědickém řízení by se mělo vozidlo přepsat na dědice. Při přepisu čestně prohlásíte ztrátu RZ a na základě toho Vám vystaví nové RZ. |
![]() |
roman - 18.06.2013 (00:31:08) |
Dobrý den,chtěl jsem se zeptat.Známý umřel otec a zůstalo po něm auto které je stále v dědickém řízení a ze kterého nikdo ukradl značku,takže auto je tím pádem nepojízdné.Potřebovali by jsme poradit co se dá v takovém případě dělat.Děkuji za odpověd |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.06.2013 (10:39:38) |
Vážený pane Petře, naprosto s Vámi souhlasím. Pokud chtějí, aby klient dodržel nějakou lhůtu, měl by také být schopen podložit nějakým způsobem datum. Je to ale opravdu jen jedna z mála věcí, které jsou v dnešní době "nepochopitelné". Spousta institucí bohužel spoléhá na to, že nemáme sílu, čas a nakonec ani peníze na to, abychom se mohli bránit a nikdo jiný to za nás v této době bohužel neudělá. Také přejeme hezký den :-) |
![]() |
Petr - 13.06.2013 (10:32:23) |
Díky za odpovědi, stejně si ale myslím, že kdybych šel do soudního sporu, do kterého samozřejmě nepůjdu, tak bych to samozřejmě vyhrál, protože u lhůty, u které nelze určit počátek nemůže být žádná následná vynutitelnost. Jenom to všechno svědčí o marastu v jakém se tato společnost ositla a v absolutní nevynutitelnosti práva. Přesto ještě jednou díky a přeji všem hezký den. |
![]() |
Agentura Kryštof - 13.06.2013 (10:23:21) |
Vážený pane Petře, žádná pojišťovna bohužel není povinna zasílat předpis pojistného či zelenou kartu klientovi doporučeně. Všechny posílají veškerou korespondenci obyčejnou poštou. Datum, od kterého běží měsíční výpovědní lhůta stanovují dle datumu, kdy dopis odcházel od nich. Takže bohužel s tím nic nenaděláte. Pokud Vám to ale již 4 roky nechodilo, já osobně bych to jednou pochopila, ale podruhé bych už smlouvu okamžitě vypověděla. Pokud mají na pojišťovně Vaši adresu správnou, nechápu, proč byste si musel chodit vyzvedávat zelenou kartu na místo sjednání.. Zůstává Vám jedině možnost odejít k výročí smlouvy, podat výpověď k tomuto datu, která musí ležet nejpozději 6 týdnů před tímto datem přímo na pojišťovně. |
![]() |
Petr - 12.06.2013 (16:47:11) |
Děkuju, za rychlou odpověď. Ale já tvrdím, že mi už čtyři roky nepřišlo do schránky nic!!!! Ani zelená karta, ani složenka a ani navýšení smlouvy. OK beru argument, že by mi bylo doručeno např. fikcí, ale to by museli poslat doporučeně a mít od toho schvanou doručenku. Čili znovu se ptám, když mohu do měsíce od smlouvy ustoupit, kdy začíná počátek této lhůty, jak mi ČPP vyvrátí při odstoupení od smlouvy fakt, že jsem se o změně dovědel třeba dnes? Jakým předpisem se vůbec řeší doručování těchto změn obchodních podmínek. Ještě jednou díky. PS: o tom depozitu samozřejmě vím, ale jde mi o princip. |
![]() |
Agentura Kryštof - 12.06.2013 (16:36:00) |
Vážený pane Petře, každý by si měl nechávat co rok pojištění přepočítávat. Nejste jediný komu to takhle "přišlo" do schránky. Pokud jste již propásl výpovědní dobu jak měsíc od doručení tak 6 týdnů před výročím smlouvy, tak Vám doporučím jedině vozidlo dočasně vyřadit na registru vozidel. S kopií TP pojistku zrušíte a sjednáte si novou jinde. S novou pojistkou pak dočasné vyřazení ukončíte. |
![]() |
předchozí zobrazuji 1463 - 1487 [celkem připomínek: 6147] další |