pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Novinky - Pojištění vozidel


1.11.2011 - Na bourající řidiče číhají supové českých silnic
Některé vykutálené odtahové služby, tzv. lovci nehod, neobírají vystresované řidiče, kteří právě nabourali, jen na tom, že jim nechají podepsat smlouvu na předražené půjčení vozidla či drahý odtah. Mastí si kapsu i na předražených opravách. Právu to potvrdili lidé, kteří v autoopravárenství působí, a to v reakcích na články varující před praktikami silničních podnikavců.

„Poté, co některé nehodové služby nechají lidem u autonehody podepsat nevýhodnou smlouvu o zapůjčení náhradního vozidla a předraženém odtahu, tak se poškozené vozidlo často ocitne ve velmi podivných opravnách, pokud se jim takto dá vůbec říkat,“ napsala Právu například Monika Heisigová z rodinné karosárny v Karviné.

Lovci nehod obvykle nemají vlastní opravnu s historií, referencemi či zázemím a auta poškozených řidičů vozí do „garážových“ dílen. Ke klasice patří to, že oprava se udělá ve skutečnosti za výrazně méně, než kolik se pak účtuje pojišťovnám. Do aut se nic netušícím motoristům montují díly z vrakovišť nebo neoriginální součástky, ale vykazuje se, že tam byly namontovány originální, jež jsou však i o násobky dražší.

„Například spojka na fordi se setrvačníkem vyjde od zavedeného výrobce dílů na nějakých dvacet pět tisíc korun, ale také vám tam můžu dát spojku z Číny, která v nákupu vyjde dovozce na neuvěřitelných ani ne 500 korun. Jenže vydrží logicky strašně málo,“ řekl Právu zkušený čtyřicetiletý automechanik z jiného rodinného servisu v Praze.
„Na pojišťovně se pak ve faktuře objevují díly originální, samozřejmě za vyšší ceny. Majitel vozidla ale vůbec neví, kde se jeho vozidlo nachází a jakým způsobem je opravováno,“ varovala Heisigová.

Jeden z poškozených řidičů podle ní například chtěl, aby jistá nehodová služba odvezla auto do výslovně autorizovaného servisu. Zde zástupce oné asistenční služby nadiktoval cenu, za kterou se má vozidlo opravit.

Technik servisu provedl předběžný výpočet, ale do této ceny se nevešel. Asistenční služba vozidlo ze servisu odvezla, ale majitele vozu už o tom neinformovala. Ten žil v domnění, že vůz mu dávají dohromady v autorizovaném servisu, a místo toho se „lepil“ bůhvíkde.

ZPĚT




 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting