pojištění vozidel
logo top
Partneři
ALLIANZ
AXA
ČESKÁ POJIŠŤOVNA
ČPP
ČSOB
DIRECT
GENERALI
HASIČSKÁ VZÁJEMNÁ POJIŠŤOVNA
KOOPERATIVA
SLAVIA POJIŠŤOVNA
UNIQA
Poradna

Jindra Regulová - dobrý den máme uzavřenou pojistk 3.5.2015 chceme ji vypovědět, do kterého data musíme zaslat písemnou výpověd...
Agentura Kryštof s.r.o. - Dobrý den, obchodní vztah znamená, že by mělo byt založeno na psané smlouvě či dohodě. Že majitel souhlasí,...
Dušan - Dobrý den, koupil jsem auto od šéfa které je na leasing, ja mu dal peníze za celé auto ale on ho ještě splácí....
Jiří - Dobrého dne přeji Fungují stále tyto stránky? Děkuji
AGENTURA KRYŠTOF s.r.o. - Vážený pane Ducháč, AXA pojišťovna již v loňském roce přešla pod UNIQA pojišťovna, která ji koupila a která...
Jaromír Ducháč - Nemohu navázat spojení s pojišťovnou AXA. Potřebuji částku zák. odpovědnosti pro letošní platbu a zelenou kartu....

Více
 

Novinky - Pojištění vozidel


15.9.2011 - Ministerstvo odpískalo značku Pozor, senioři. Nahradí ji přednáškami
Dopravní značka, která měla upozorňovat na seniory, v Česku nebude. Ministerstvo dopravy stoplo její přípravu dříve, než dostala konkrétní podobu. Značka je podle něj nadbytečná a nepřinesla by kýžený efekt. Peníze proto resort raději vynaloží na přednášky důchodcům. "Současné vedení se k užívání značky nekloní. Nápad zapadl a ministerstvo už v tom nebude dále nic podnikat,"  řekl iDNES.cz Martin Novák z tiskového odboru ministerstva dopravy. S myšlenkou přišlo na konci loňského roku bývalé vedení oddělení ministerstva, které má na starosti prevenci bezpečnosti silničního provozu. BESIP chtěl novou dopravní značku zařadit do kampaně zaměřené na seniory. Resort ještě na konci loňského roku plánoval, že značku uvede v život před letošními prázdninami. To se nestalo a ministerstvo z původních plánů, na které upozornil iDNES.cz, zcela ustoupilo. Mimo jiné i kvůli kritice dopravních expertů a psychologů.
"Máme názor, že dopravních značek je u silnic opravdu přehršel a není potřeba v tuto chvíli upozorňovat na další skupinu obyvatel. To bychom mohli jít cestou, že třeba budeme upozorňovat na těhotné maminky," dodal Novák s tím, že nápad odpískali i kvůli penězům, které by si zavádění nové značky vyžádalo.

Místo živelného nápadu promyšlené přednášky
Návrh dostat do legislativy novou značku prý vznikl na půdě BESIP živelně, jeho tehdejší vedení jej údajně nekonzultovalo na ministerstvu s příslušnými odbory. Dalším neoficiálním důvodem změny jsou personálie. Na postu ministra se vystřídali tři lidé - po Vítu Bártovi resort vedl jeho náměstek Radek Šmerda, v červenci byl do funkce ministra jmenován dosavadní strážce personálií Věcí veřejných Pavel Dobeš.
Vedení změnil i BESIP. V několika měsících skončil v jeho čele Ondřej Valenta, který s navýšeným rozpočtem spřádal velkorysé plány. Část z nich si vysloužila kritiku. Kromě nové značky zpochybňovali někteří i nové logo BESIP a ukázalo se, že letáky do autolékárniček, za něž dal BESIP milion, obsahují věcné chyby.
Valentu vystřídala Kateřina Budínová, zmocněncem pro bezpečnost dopravy se stal automobilový závodník Karel Loprais."S novou dopravní značkou zaměřenou na seniory nepočítáme. Značky nejsou samospasitelné," míní Budínová s tím, že BESIP se zaměří především na přímou komunikaci se seniory.
V každém kraji proto plánuje sérii přednášek a debat, které budou zaměřeny na aktivní seniory nad 60 let. "Odborníci jim připomenou například to, že když vyjdou na podzim v tmavém oblečení, není je jako chodce dobře vidět. Nebo je upozorní na rizika ovlivnění motoriky při užívání některých léků či změny dopravních předpisů," dodala Budínová. Kampaň, která odstartuje v říjnu, by postupně měly podpořit také televizní a rozhlasové spoty. Doplní vysílání pořadů pro seniory.

Zdroj: zpravy.idnes.cz

ZPĚT




 
Pojištění vozidel   |  email: ppp.krystof@seznam.cz   |  tel.: +420 777 919 791
Copyright 2010-25 |  Design by 360co |  Hosting